Η σωστή επιλογή από το 1989

ΣΙΓΟΥΡΑ, ΥΠΕΥΘΥΝΑ, ΜΕΘΟΔΙΚΑ, ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΑ , ΓΡΗΓΟΡΑ

Θετικές & Αρνητικές Συμπεριφορές Γονέων

Θετικές:

1. Να είμαστε αποτελεσματικοί μάνατζερς πρώτα και μετά γονείς! Να τα βοηθούμε στην οργάνωση
της μελέτης τους, του χώρου μελέτης, ενός προγράμματος γενικά.
2. Να δίνουμε χρόνο ποιότητας, δηλαδή, να είμαστε διαθέσιμοι και να είναι εμφανές ότι ενδιαφερόμαστε, και εάν το παιδί μας περάσει ή όχι τις εξετάσεις, δεν είναι ζήτημα ζωής ή θανάτου για μας.
3. Να επαινούμε το παιδί μας για την προσπάθειά του και να το ενθαρρύνουμε. 
4. Να σεβόμαστε το χρόνο του και την ανάγκη του για ξεκούραση και διασκέδαση.
5. Να διατηρούμε έναν συνεχή "διάλογο" με το παιδί μας, και όχι μόνο να ακούμε προσεκτικά αλλά να αφουγκραζόμαστε τις ανησυχίες και τους φόβους του. Να συζητούμε μαζί του και να επισημαίνουμε τα πιθανά λάθη, αδυναμίες ή ελλείψεις με ήπιο τρόπο, κρίνοντας το λάθος και όχι το άτομο.
6. Να θυμόμαστε ότι το παιδί μας ακολουθεί τις πράξεις μας και όχι τα λόγια μας, και ότι εμείς είμαστε τα πρότυπα! 
7. Να του προσφέρουμε πάντα την εμπιστοσύνη και την αγάπη μας με λόγια, αλλά κυρίως με πράξεις. Αυτό, εξάλλου, είναι και το μεγαλύτερο δώρο και προνόμιο των γονιών που ποτέ δεν απολαμβάνουν όσοι δεν είναι γονείς.

Αρνητικές: 

1. Να δημιουργούμε φόβο και ενοχές γιατί δεν μελετάει ή γιατί θα αποτύχει το παιδί μας.
2. Να το καταδιώκουμε για να μελετήσει και να του δημιουργούμε έτσι αποστροφή προς την μελέτη αλλά και προς το διάβασμα γενικά.
3. Να μιλάμε για «αποτυχία» στις εξετάσεις. Ποτέ δεν είναι αποτυχία, απλά το παιδί δεν είχε προετοιμαστεί σωστά και δεν είχε τα αποτελέσματα που θα ήθελε. Υπάρχει πάντα μια άλλη φορά.
4. Να δέχεται τη μουρμούρα μας συνεχώς.
5. Να συγκρίνουμε, θετικά ή αρνητικά το παιδί μας με τους φίλους του ή με τα αδέλφια του. Κάθε άτομο έχει τη δική του προσωπικότητα και αποκτά τη δική του αυτοεκτίμηση. 
6. Να δημιουργούμε κατάσταση «πολιορκίας» μέσα στο σπίτι, κατά τη διάρκεια των εξετάσεων.
7. Να επαινούμε ή να κάνουμε παράπονα μπροστά στο παιδί μας για το ίδιο.

Είναι αναγκαία η διάκριση μεταξύ των ρημάτων «διαβάζω» και «μελετώ». Διαβάζουμε για ευχαρίστηση, πληροφόρηση, κλπ., όλη την ζωή μας. Μελετάμε για ορισμένες ώρες, ορισμένα ή λίγα χρόνια της ζωής μας.

ΑΓΓΛΙΚΑ ΜΕΣΩ SKYPE
και ON LINE!
 

Βρεiτε μας

Κεντρικό
homeLogoΑδαμοπούλου 10, Ξυλόκαστρο, ΤΚ 20400
homeLogo27430 22135, 694 558 0359
Παράρτημα Δερβενίου
homeLogoΠάροδος Πανταζοπούλου, Δερβένι, ΤΚ 20009
homeLogo27430 31999
Νέο Παράρτημα Ξυλοκάστρου
homeLogoΠατρών 21Δ, Συνοικισμός Ξυλοκάστρου, ΤΚ 20400
homeLogo27430 22134

Πιστοποηση Υπηρεσιων

Το Κέντρο Ξένων Γλωσσών «ΤΟ ΓΛΩΣΣΙΚΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙ» είναι πιστοποιημένο με το Διεθνές Πρότυπο ISO 9001:2008 (Σύστημα Διαχείρισης Ποιότητας - Εφαρμογή Συστήματος Διασφάλισης Υπηρεσιών)