Η σωστή επιλογή από το 1989

ΣΙΓΟΥΡΑ, ΥΠΕΥΘΥΝΑ, ΜΕΘΟΔΙΚΑ, ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΑ , ΓΡΗΓΟΡΑ

ΤΡΟΦΗ ΓΙΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟ!

  • Το ιδιαίτερο είναι τιμωρία για το παιδί, "ξεφόρτωμα" για το γονέα, και εξασφαλισμένη αποτυχία ως προς το αποτέλεσμα!

    Η παιδεία των παιδιών μας δεν είναι κάτι που μπορεί να αντιμετωπίζεται με όρους παζαριού και εκπτώσεων!
    Η επιλογή μας η τωρινή, θα καθορίσει το μέλλον τους!
  • Προσέξτε το πρόσωπο του παιδιού σας όταν παίζει μόνο του στο δωμάτιο.
    Συγκρίνετε το με την έκφραση του προσώπου του όταν παίζει με τους φίλους του!
    Τα ίδια συναισθήματα δημιουργούνται κατά τη διάρκεια του ιδιαίτερου μαθήματος στο δωμάτιο του σπιτιού, σε αντίθεση με τα μαθήματα στη τάξη!
  • Η πρώτη γλώσσα που μαθαίνει ένα παιδί είναι μέσα στο σπίτι του με διάδραση με τους οικείους του. Όσο περισσότεροι άνθρωποι βρίσκονται γύρω από ένα παιδί, -γονείς αδέλφια, παππούδες, γιαγιάδες κτλ- τόσες περισσότερες ευκαιρίες έχει για να μάθει τη γλώσσα του πιο γρήγορα και πιο αποτελεσματικά. Αν ένα παιδί μεγαλώνει με έναν ενήλικα είναι διαπιστωμένο ότι η γλώσσα του είναι φτωχότερη και χρειάζεται περισσότερο χρόνο για να την μάθει.Το ίδιο συμβαίνει με το μάθημα στην τάξη. Περισσότερα ερεθίσματα, περισσότερες ευκαιρίες μάθησης, πιο ρεαλιστικός τρόπος απορρόφηση των ιδιωμάτων της γλώσσας.Επίσης ένας μαθητής που επικοινωνεί με συνομηλίκους του αποκτά μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση στα προφορικά σε σχέση με τα παιδιά που έχουν απέναντι τους μια αυθεντία καθηγητή με τον οποίο συγκρίνονται.Το μάθημα στην τάξη είναι ο πιο φυσιολογικός, ενδιαφέρον, και διασκεδαστικός τρόπος να μάθει ένα παιδί μια ξένη γλώσσα. Ας δώσουμε στα παιδιά μας τι καλύτερο.
  • Όταν ο γονιός πιστεύει οτι μπορεί να ορίσει το πρόγραμμα του σχολείου και του φροντιστηρίου των παιδιών του, ότι μπορεί να αποφασίσει για το πώς θα αντιμετωπίσει την ασθένεια του παιδιού του, αλλά και γενικά, όταν ξέρει τα πάντα για όλα, κάτι πάει στραβά σε αυτή τη κοινωνία! 
    Πώς αυτή η κοινωνία με τόσους ειδήμονες, πηγαίνει από το κακό στο χειρότερο;

Φροντιστήριο ή Ιδιαίτερο; 
Τι είναι πιο κατάλληλο για το παιδί μου;

Μερικοί γονείς έχουν εγκαταλείψει το παραδοσιακό κέντρο ξένων γλωσσών για να κάνουν στο παιδί τους ιδιαίτερα.
Είναι όμως το ιδιαίτερο μια ασφαλής επιλογή;
Υπό συνθήκες θα απαντούσαμε ναι, αλλά πάντα με ιδιαίτερη προσοχή.
Αν το παιδί αντιμετωπίζει ιδιαίτερες μαθησιακές δυσκολίες, προβλήματα ένταξης στο κοινωνικό σύνολο, έχει ψυχολογικά προβλήματα ή ένα πολύ ιδιαίτερο ωράριο στην ζωή του ίσως τα ιδιαίτερα μαθήματα να το ωφελήσουν περισσότερο.
Προσοχή όμως θα πρέπει να δοθεί στον καθηγητή που θα του κάνει μάθημα.
-Έχει σπουδές πάνω στις μαθησιακές δυσκολίες και στην παιδοψυχολογία;
-Έχει άδεια διδασκαλίας; Μπορεί να σας την δείξει;
-Ποια η συνεισφορά του στο κοινωνικό σύνολο, κάτι που θα πρέπει να μας απασχολεί στις δύσκολες στιγμές που η χώρα μας βιώνει.
-Επιμορφώνεται μέσα απο σεμινάρια;

Η διδασκαλία και η μάθηση ξένης γλώσσας είναι μια συλλογική διαδικασία!
Αν το κόστος για κάθε ώρα μάθημα είναι πολύ μικρό τότε δεν μιλάμε για έναν επαγγελματία καθηγητή αλλά για κάποιον ευκαιριακό ερασιτέχνη.
Ο επαγγελματίας καθηγητής θα πρέπει να συμπεριλάβει στην τιμή το κόστος ασφάλισης και μετακίνησης του εκτός της ωριαίας αμοιβής του.
Το πολύ χαμηλό κόστος είναι επικίνδυνο για το παιδί σας και στο τέλος το ιδιαίτερο θα σας κοστίσει περισσότερο γιατί θα έχει χάσει χρόνο μαθαίνοντας ελάχιστα.

Γιατί να προτιμήσω το κέντρο ξένων γλωσσών;
Το κέντρο υπερέχει έναντι του ιδιαίτερου γιατί έχει ένα δομημένο πρόγραμμα σπουδών.
Αυτό σημαίνει ότι ο μαθητής ακολουθεί ένα αυστηρά διαμορφωμένο πρόγραμμα και δεν μένει πίσω στην ύλη όπως σε ένα ιδιαίτερο που ο διδάσκων προσαρμόζεται στις «χαλαρές» απαιτήσεις του παιδιού και ακυρώνει πιο εύκολα το μάθημα με αποτέλεσμα να μην τελειώνει ποτέ την ύλη στο προβλεπόμενο χρόνο.
Όλα τα ξενόγλωσσα βιβλία του εμπορίου είναι σχεδιασμένα για να λειτουργούν στην τάξη και όχι στην κουζίνα σας.
Έχουν λογισμικό για διαδραστικό πίνακα που ζωντανεύουν το βιβλίο και κάνουν την μάθηση πιο ευχάριστη. 
Έχουν ομαδικές εργασίες, ασκήσεις για δύο και περισσότερους μαθητές και πρότζεκτ που αναγκαστικά στο ιδιαίτερο ο καθηγητής δεν μπορεί να τα κάνει.
Στην ομαδική διδασκαλία ο μαθητής αναπτύσσει την ικανότητα να μαθαίνει όχι μόνο από τον δάσκαλο αλλά και από τους συμμαθητές του.
Το κέντρο ξένων γλωσσών αξιοποιεί αντικειμενικά τον μαθητή μέσω διαγωνισμάτων ενώ στο ιδιαίτερο μάθημα δεν υπάρχουν οι συνθήκες της συστηματικής άσκησης και του αντικειμενικού ελέγχου.
Στο κέντρο ξένων γλωσσών ο δάσκαλος είναι πιστοποιημένος, εξειδικευμένος και αξιολογημένος ενώ στο ιδιαίτερο μάθημα είναι δύσκολο να ελεγχθούν τα τυπικά προσόντα.

Τα συν της ομαδικής μάθησης
Συνεισφορά Συνεννόηση Συνεργασία Συνυπευθυνότητα Συναδελφικότητα Συναναστροφή Συναγωνισμός Συνέπεια Συνύπαρξη Συγκρότηση

 

Διάλογοι γονέων και ιδιοκτητών, γονέων που επιλέγουν τα οργανωμένα Κέντρα Ξένων Γλωσσών, προερχόμενοι απο παράνομα ιδιαίτερα:
-Μα πώς είναι δυνατόν με 50 ώρες μέσα στην χρονιά να βγάλει κανείς επίπεδα που απαιτούν 120+ ώρες;
-Μα δεν είχατε γράψει ΚΑΜΙΑ έκθεση τόσα χρόνια;
-Ακουστικά δεν κάναμε ποτέ!
-Από τα Χριστούγεννα και μετά δεν έγραψε ορθογραφίες. Δεν το κατάλαβα, γιατί ποτέ δεν έλεγξα τα τετράδια της.
-Τεστ; Όχι, ΠΟΤΕ δεν έκαναν τεστ.-Δεν έχω ακούσει ποτέ το παιδί μου να μιλάει Αγγλικά ούτε μαζί μου, ούτε με την δασκάλα του!
-Μα τόσες πολλές δραστηριότητες;
-Τόσες εχτρα ώρες μέσα στη χρονιά χωρίς επιπρόσθετη επιβάρυνση; Τέτοια προετοιμασία για τις εξετάσεις; Μόνο σε σας, στα οργανωμένα Κέντρα Ξένων Γλωσσών!

Ποτέ δεν είναι αργά.
Για όλα τα προβλήματα υπάρχουν λύσεις.
Δεν είναι λογικό ότι το ιδιαίτερο των 5-10€ με 1 ώρα την εβδομάδα δεν θα κάνει αυτό που υπόσχεται;
Μα πώς είναι δυνατόν άλλωστε;
Τα ελληνικά τα έμαθε κανείς κάνοντας ιδιαίτερα με την μαμά του με 2-3 ώρες την εβδομάδα;

Μια απορία, οι δάσκαλοι αγγλικών του δημοσίου, πρέπει να κάνουν ιδιαίτερα για να δώσουν τα φώτα τους, δεν μπορούν μέσα στο δημόσιο σχολείο να το κάνουν;

Στο Γλωσσικό Εργαστήρι

-Δεν σας κάνουμε δώρο συνδρομή σε γυμναστήρια και ταξίδια αναψυχής!
Ουδεμία σχέση έχουν αυτά με τις παροχές μας.
Εμάς η δουλειά μας είναι η εκπαίδευση παιδιών και ενηλίκων! Όχι η εκγύμναση σας!
-Δεν διαφημίζουμε δωρεάν τάξεις για να σας προσελκύσουμε για μια χρονιά, αλλά δουλεύουμε έξτρα ώρες κάθε χρονιά, για να καλύψουμε ανάγκες των παιδιών σας, χωρίς να σας ζητάμε επιπλέον αμοιβή.
Αξιολογούμε την δουλειά μας και αμοιβόμαστε ισάξια με τις παροχές μας.
-Δεν σας χαρίζουμε βιβλία, το υλικό που χρησιμοποιούμε είναι μοναδικό και δεν το βρίσκουμε τζάμπα στο ιντερνετ για να το δώσουμε κι εμείς δωρεάν, ούτε το φωτοτυπούμε!
-Δεν κάνουμε τάξεις αστραπή για να καταλήξει το παιδί σας να μην μάθει τίποτα!
Φροντίζουμε να βρίσκεται στην τάξη όσες ώρες απαιτεί το πρόγραμμά του και το επίπεδο της τάξης του.
Να διδάσκεται με καθοδηγούμενη διδασκαλία.
-Δεν φέρνετε 2 παιδιά και πληρώνετε για το ένα. Δεν προσφέρουμε tablets, κινητά και αλλά υλικά "αγαθά", δεν είμαστε σουπερμάρκετ. Δεν αγοράζετε ζάχαρη!
Η δουλειά μας έχει κοστολογηθεί και δεν είναι υπερτιμημένη για να έχουμε περιθώριο να κάνουμε τέτοιες προσφορές.
-Αυτά που προσφέρουμε είναι πολύ περισσότερα από αυτά που συμφωνούμε γιατί πάντα νοιαζόμαστε για το παραπάνω.
Και δεν είναι μόνο οι 3, 4, 5, 6 ώρες διδασκαλίας μέσα στη τάξη, αλλά και όλες αυτές οι παραπάνω ώρες που αφιερώνουμε στο παιδί σας.
Μέσα από διδασκαλία για προετοιμασία όταν φτάσει η ώρα των εξετάσεων και για τις οποίες ποτέ δε ζητάμε να μας αποζημιώσετε.
Μέσα από δραστηριότητες, για να μπορέσει ο μαθητής να εξοικιωθεί με έννοιες που θα τον βοηθήσουν στην ένταξή του στο κοινωνικό σύνολο.
-Είμαστε τυπικοί και σεβόμαστε την προσφορά και την αφοσίωση των καθηγητών.
Αμείβουμε και ασφαλίζουμε τους καθηγητές μας σύμφωνα με το νόμο, αυτοί θα διδάξουν τα παιδιά σας με τη καθοδήγηση μας, και όχι άψυχα pc και tablets!
Τη σχέση μας διέπει η αξιοπρέπεια και ο σεβασμός της εργασίας και όχι η εκμετάλλευση.
Και ευχαριστούμε όλους εσάς που πιστεύετε το ίδιο με μας και αναγνωρίζετε την δουλειά μας!

Θα έχουμε και φέτος μια άψογη συνεργασία και θα διδάξουμε τα παιδιά σας εκτός από ξένες γλώσσες, ήθος και αξιοπρέπεια! Αποδεικνύεται περίτρανα ότι η ποιότητα και οι επιτυχίες είναι αυτό που τελικά μετράει στην επιλογή ΚΞΓ!

 

Η πρώτη γλώσσα που μαθαίνει ένα παιδί είναι μέσα στο σπίτι του με διάδραση με τους οικείους του. Όσο περισσότεροι άνθρωποι βρίσκονται γύρω από ένα παιδί, -γονείς αδέλφια, παππούδες, γιαγιάδες κτλ- τόσες περισσότερες ευκαιρίες έχει για να μάθει τη γλώσσα του πιο γρήγορα και πιο αποτελεσματικά. Αν ένα παιδί μεγαλώνει με έναν ενήλικα είναι διαπιστωμένο ότι η γλώσσα του είναι φτωχότερη και χρειάζεται περισσότερο χρόνο για να την μάθει.Το ίδιο συμβαίνει με το μάθημα στην τάξη. Περισσότερα ερεθίσματα, περισσότερες ευκαιρίες μάθησης, πιο ρεαλιστικός τρόπος απορρόφηση των ιδιωμάτων της γλώσσας.Επίσης ένας μαθητής που επικοινωνεί με συνομηλίκους του αποκτά μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση στα προφορικά σε σχέση με τα παιδιά που έχουν απέναντι τους μια αυθεντία καθηγητή με τον οποίο συγκρίνονται.Το μάθημα στην τάξη είναι ο πιο φυσιολογικός, ενδιαφέρον, και διασκεδαστικός τρόπος να μάθει ένα παιδί μια ξένη γλώσσα. Ας δώσουμε στα παιδιά μας τι καλύτερο.

ΤΑ ΣΥΓΧΡΟΝΑ ΞΕΝΟΓΛΩΣΣΑ ΒΙΒΛΙΑ ΓΡΑΦΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΚΕΝΤΡΑ ΞΕΝΩΝ ΓΛΩΣΣΩΝ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ, ΟΧΙ ΓΙΑ ΑΤΟΜΙΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ!

ΤΑ ΣΥΓΧΡΟΝΑ ΞΕΝΟΓΛΩΣΣΑ ΒΙΒΛΙΑ ΓΡΑΦΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΚΕΝΤΡΑ ΞΕΝΩΝ ΓΛΩΣΣΩΝ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ, ΟΧΙ ΓΙΑ ΑΤΟΜΙΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ!

Ουσιαστικά, η σημερινή ξενόγλωσση βιβλιογραφία απευθύνεται στο χώρο των ΚΕΝΤΡΩΝ ΞΕΝΩΝ ΓΛΩΣΣΩΝ αποκλειστικά αφού τα ξενόγλωσσα βιβλία διαμορφώνονται για τις ανάγκες των μαθητών των σύγχρονων ΚΕΝΤΡΩΝ ΞΕΝΩΝ ΓΛΩΣΣΩΝ.
Με λίγα λόγια, σήμερα τα ξενόγλωσσα βιβλία γράφονται ειδικά για τους μαθητές των ΚΕΝΤΡΩΝ ΞΕΝΩΝ ΓΛΩΣΣΩΝ.

Οι Εκδοτικοί Οίκοι- αναγνωρίζοντας αυτή τη δυναμική που πηγάζει από το γεγονός ότι η συντριπτική πλειοψηφία προτιμά τα ΚΕΝΤΡΑ ΞΕΝΩΝ ΓΛΩΣΣΩΝ για να μάθει σωστά και υπεύθυνα μια ξένη γλώσσα – εργάζονται για εμάς (τα ΚΞΓ και τους μαθητές μας) και δημιουργούν καταπληκτικά βιβλία τα οποία έχουν πλέον συγκεκριμένες προδιαγραφές ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΑΙ ΣΕ ΟΜΑΔΕΣ!

Η σημαντικότερη από αυτές τις προδιαγραφές των ξενόγλωσσων βιβλίων είναι ότι γράφονται ειδικά για τάξεις ΚΕΝΤΡΩΝ ΞΕΝΩΝ ΓΛΩΣΣΩΝ, δηλ. για τάξεις 8 έως 12 μαθητών ενισχύοντας έτσι την ιδέα της επικοινωνιακής διδασκαλίας της ξένης γλώσσας στην αίθουσα του σύγχρονου ΚΕΝΤΡΟΥ ΞΕΝΩΝ ΓΛΩΣΣΩΝ.

Η υποστήριξη του μαθήματος από την επιλεγμένη βιβλιογραφία, προσφέρει στους μαθητές μας πραγματική γνώση για το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα στην ξένη γλώσσα αφού τα ίδια τα βιβλία «αποδίδουν» καλύτερα όταν διδάσκονται στους μαθητές για τους οποίους γράφονται… Και τα ξενόγλωσσα βιβλία γράφονται για τις αίθουσες και τους μαθητές των ΚΕΝΤΡΩΝ ΞΕΝΩΝ ΓΛΩΣΣΩΝ!!!

Νέες τάσεις στην αυτο-εκτίμηση

Από τη δεκαετία του ’70 ακόμη, η ψυχολογία της αυτο-εκτίμησης έχει προσφέρει πάρα πολλά σε όλες τις ψυχοθεραπευτικές προσεγγίσεις, όπως και στην παιδαγωγική. Υπάρχουν όμως σύγχρονες τάσεις οι οποίες βασισμένες σε ενδελεχείς έρευνες ανακαλύπτουν κάποιες δυσλειτουργίες στον τρόπο με τον οποίο προσεγγίστηκε η ενίσχυση αυτό-εκτίμησης στο παιδί και στον ενήλικα, προτείνοντας ταυτόχρονα άλλους, πιο ρεαλιστικούς και πιο αποδοτικούς τρόπους. 

Continue Reading

Απονομή πτυχίων 2016

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10156983455225106&set=oa.1028034947270617&type=3&theater

ΣΑΒΒΑΤΟ 23 ΑΠΡΙΛΗ 7ΜΜ: Απονομή Πτυχίων και Επαίνων ΠΑΛΣΟ, στο Αγγελος Σικελιανός.

Ομιλία και συζήτηση με θέμα:
"Το Άγχος στη παιδική και Εφηβική Ηλικία και Τρόποι Αντιμετωπισής του"
Ομιλήτριες:
Αμαλία Παπαδημητροπούλου-Καϊτσα (Παιδοψυχίατρος)
Τζένη Παρασκευοπούλου (Εκπαιδευτικός Πρωτοβάθμιας-Θεατρολόγος)

 

Ιντερνετική Πλατφόρμα Φροντιστηρίου

Σας ενημερώνουμε ότι το φροντιστηριό μας διαθέτει Ιντερνετική Πλατφόρμα μέσα απο την οποία:
1) Oι γονείς μπορούν να παρακολουθούν καθημερινά την εξέλιξη και τη παρουσία του παιδιού τους στο φροντιστήριο και να επικοινωνούν άμεσα με δασκάλους και διεύθυνση.
2) Οι μαθητές μπορούν να βρίσκουν υποστηρικτικό εκπαιδευτικό υλικό και να απευθύνουν ερωτήσεις στους εκπαιδευτικούς τους.Μία καινοτομία που φέρνει σε άμεση επαφή γονείς, μαθητές, εκπαιδευτικούς και διεύθυνση.

 

Ζητείστε λεπτομέρειες στη γραμματεία. Πατήστε από κάτω για λεπτομέρειες!

ΙΝΤΕΡΝΕΤΙΚΗ ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ

ΙΝΤΕΡΝΕΤΙΚΗ ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ

Η θεωρία της πολλαπλής νοημοσύνης, του H. Gardner

Η θεωρία της πολλαπλής νοημοσύνης, του H. Gardner

Ένα από τα κληροδοτήµατα του Gardner είναι το πολύ γνωστό απόφθεγµα: «Μη ρωτάς πόσο έξυπνο είναι ένα παιδί, αλλά µε ποιο τρόπο είναι έξυπνο». Κατά τη διάρκεια των δυο τελευταίων δεκαετιών, η θεωρία της πολλαπλής νοηµοσύνης έχει χρησιµοποιηθεί για να προωθήσει πολλές αλλαγές σε πρόγραµµα και διδασκαλία στα σχολικά συστήµατα της Βορείου Αµερικής.

Continue Reading

ΟΙ ΒΑΘΜΟΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΑΝ!

Η ώρα της αξιολόγησης της σχολικής προσπάθειας, έφτασε. Το άγχος των παιδιών για την βαθμολογία τους θα πάρει , αφήνοντας άλλοτε συναισθήματα χαράς και ικανοποίησης και άλλοτε υποσχέσεις για καλύτερη επίδοση. Άλλωστε οι βαθμοί δεν αντικατοπτρίζουν μόνο τις γνώσεις του παιδιού αλλά και την προσπάθεια που έχει καταβάλλει, καθώς αυτό που έχει σημασία είναι να υπάρχει βελτίωση από τρίμηνο σε τρίμηνο. Η ψυχολόγος-σχολική σύμβουλος Αναστασία Γκοτσοπούλου δίνει πολύτιμες συμβουλές.

Continue Reading

Χορηγίες

Είναι σπουδαίο για μία επιχείρηση να επιστρέφει μέρος από αυτά που η κοινωνία της δίνει.
Από τη πρώτη στιγμή, το φροντιστήριό μας στήριξε προσπάθειες συλλογικές, αθλητικές, πολιτιστικές και γενικά προσπάθειες ανθρώπων που προσέφεραν στη κοινωνία.

Έτσι, σε αυτό το πνεύμα, τα τελευταία χρόνια στηρίζουμε με διάφορους τρόπους:

1. Αστέρα Δερβενίου (Αστέρας Δερβενίου )
2. Ηρακλής Ξυλοκάστρου ( Ηρακλής Ξυλοκάστρου )
3. Καμάρι 
4. Μουσικός @ Μορφωτικός Σύλλογος Ξυλοκάστρου "Ο Αυλός" ( Αυλός )
5. Αιμοδότες Ξυλοκάστρου ( Σύλλογος Εθελοντών Αιμοδοτών Ξυλοκάστρου )

Επίσης, έχουμε στηρίξει προσπάθειες πολιτιστικών συλλόγων σε πολλά χωριά.

 

 

ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΙΚΑΝΟΤΗΤΩΝ

1. ΑΝΑΚΑΛΥΠΤΩ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΟΥ & ΑΠΟΚΤΩ ΚΙΝΗΤΡΑ
Επικοινωνώ και συνεργάζομαι καλύτερα
Βάζω στόχους υπεύθυνα
Είμαι αυτός που μπορώ να γίνω
Κατανοώ την ανθρώπινη φύση, τι μπορώ να αλλάξω και τι δεν μπορώ, τις δυνάμεις μου, το χαρακτήρα μου, τις ανάγκες και τις αξίες μου!

Continue Reading

ΓΝΩΣΗ Η ΑΠΟΚΤΗΣΗ ΠΤΥΧΙΟΥ?

Τι διδάσκουμε στους μαθητές μας; Την Αγγλική γλώσσα ή πώς να περάσουν ένα test;

Είναι γνωστό ότι οι εξετάσεις γλωσσομάθειας έχουν γίνει ένα ΙΣΧΥΡΟ εργαλείο marketing. Τα ποσοστά επιτυχίας των Κ.Ξ.Γ. χρησιμοποιούνται για την προσέλκυση μαθητών και τη διαφήμιση των εκπαιδευτικών προγραμμάτων τους.
Είναι επίσης γνωστό ότι η Ελλάδα έχει ένα αρκετά μεγάλο ποσοστό γλωσσομαθών –δυστυχώς μόνο στις στατιστικές, οι οποίες λαμβάνουν στοιχεία από τον αριθμό των μαθητών που μαθαίνουν μια ξένη γλώσσα και καταλήγουν στο συμπέρασμα ότι είμαστε ένα έθνος γλωσσομαθών.
Είναι επίσης γνωστή η αγάπη μας για την απόκτηση πιστοποιητικών γλωσσομάθειας ή ‘πτυχίων’ όπως πολλοί επιμένουν να τα αποκαλούν αγνοώντας σκόπιμα ή μη τη διαφορά ανάμεσα στους δύο αυτούς όρους.

Οι Ελληνες μαθητές κατέχουν τα περισσότερα πιστοποιητικά γλωσσομάθειας διεθνώς σε σχέση με το μέγεθος της χώρας και του πληθυσμού. Οταν όμως ένας Ελληνας έφηβος συναντήσει συνομηλίκους του από την Ολλανδία ή τη Φινλανδία διαπιστώνει ότι ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ να χειριστεί την Αγγλική γλώσσα με την ίδια ευκολία που την χειρίζονται οι Ολλανδοί ή οι Φιλανδοί κλπ κι ας έχει πάρει δέκα πιστοποιητικά γλωσσομάθειας ενώ εκείνοι δεν έχουν πάρει κανένα. In other words s/he is unable to hold a conversation. Γιατί; Τι φταίει;

Κατά τη γνώμη μου ένας και μοναδικός λόγος υπάρχει: teaching to the test. Η φρενίτιδα για τις εξετάσεις γλωσσομάθειας που έχει αναπτυχθεί τις τελευταίες δεκαετίες στη χώρα μας και η οποία έχει αλλοιώσει δραματικά τον τρόπο που διδάσκουμε αποτελεί παγκόσμια πρωτοτυπία.
Δεν πρέπει ο μαθητής να πάρει ένα πιστοποιητικό γλωσσομάθειας; Πρέπει με την έννοια ότι βάζει κάποιο στόχο και τον πετυχαίνει. Η επίτευξη των στόχων που βάζει κάθε φορά ο μαθητής παίζει πολύ μεγάλο ρόλο στην απόκτηση αυτοπεποίθησης. Η αυτοπεποίθηση είναι μια ‘στάση’ που επιτρέπει στο άτομο να έχει μια θετική αλλά και ρεαλιστική αντίληψη για τον εαυτό του και τις ικανότητές του.

Δεν πρέπει όμως η απόκτηση του πιστοποιητικού να είναι αυτοσκοπός. Ο λόγος που οι μαθητές βρίσκονται στην τάξη είναι για να ΜΑΘΟΥΝ με τρόπο ευχάριστο τη γλώσσα και να είναι ικανοί να την χειρίζονται ικανοποιητικά ανάλογα με το επίπεδό τους, δηλαδή ΝΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΟΥΝ. Ο ρόλος του εκπαιδευτικού, από την άλλη δεν είναι να τους μυήσει στις τεχνικές των διαφόρων tests αλλά να τους εμφυσήσει την αγάπη για τη γλώσσα χρησιμοποιώντας ποικιλία τεχνικών και εργαλείων για να επιτύχει στο έργο του. Εαν αγαπήσει τη γλώσσα ο μαθητής, θα βελτιώνεται συνεχώς και θα μπορέσει, όταν είναι έτοιμος, να δώσει εξετάσεις και να επιτύχει σε οποιοδήποτε πιστοποιητικό γλωσσομάθειας.

Η εκμάθηση μιας ξένης γλώσσας απαιτεί πολύχρονη προσπάθεια και δεν σταματά ποτέ. Το παιδί, από τη στιγμή που έρχεται στον κόσμο, ακούει τη μητρική του γλώσσα σε καθημερινή βάση όσες ώρες είναι ξύπνιο –περίπου 12 ώρες την ημέρα. Μετά από την ηλικία των 4-5 ετών μπορεί να επικοινωνήσει με το οικογενειακό του περιβάλλον χρησιμοποιώντας ένα βασικό λεξιλόγιο, το οποίο εμπλουτίζεται σταδιακά. Εχουμε σκεφθεί πόσος χρόνος απαιτείται για να μάθει το αντίστοιχο λεξιλόγιο ένα παιδί σε μια ξένη γλώσσα όταν την ακούει 3, 4 ώρες την εβδομάδα; Η απάντηση είναι προφανής κι όμως ουδείς φαίνεται να αντιλαμβάνεται τον παράγοντα ΧΡΟΝΟ.

«Μας πιέζουν οι γονείς...θέλουν τα παιδιά τους να ‘τελειώνουν’ με τη γλώσσα όσο το δυνατόν γρηγορότερα...» Εσείς, αγαπητοί συνάδελφοι, που διαβάζετε αυτές τις γραμμές, έχετε ‘τελειώσει’ με τη γλώσσα; Εγώ ΟΧΙ. Ασχολούμαι με την Αγγλική γλώσσα 40 χρόνια, διαβάζω αγγλόγλωσσες εφημερίδες καθημερινά, αναζητώ πληροφορίες στο διαδίκτυο καθημερινά, διαβάζω Αγγλική και Αμερικανική λογοτεχνία -ένα βιβλίο το μήνα ανελλιπώς- παρακολουθώ συνέδρια και σεμινάρια στην Ελλάδα και σε άλλες χώρες κι ακόμα δεν έχω ‘τελειώσει’ όχι με την Αγγλική αλλά ούτε με τη μητρική μου γλώσσα κι ας είναι το πρώτο μου πανεπιστημιακό πτυχίο στην Ιστορία και Αρχαιολογία.

Η μάθηση δεν ‘τελειώνει’ ποτέ. Αν το καταλάβουμε εμείς, θα το καταλάβουν και οι μαθητές μας.
Η Αγγλική γλώσσα βοηθά πραγματικά ώστε να επικοινωνούν οι μαθητές μας σε οποιοδήποτε σημείο του κόσμου κι αν βρίσκονται, να κατανοούν το περιεχόμενο σχεδόν οποιασδήποτε ιστοσελίδας και αν ανοίξουν και να νιώθουν τη μαγεία ενός κειμένου διαβάζοντάς το στη μητρική του γλώσσα. Όμως, για τα παραπάνω χρειάζεται καλή γνώση και άνετος χειρισμός της γλώσσας που μπορεί να συνοδεύεται –όχι απαραίτητα- από ένα πιστοποιητικό γλωσσομάθειας.

Παιδιά Εκπαιδευτικών στα ΚΞΓ!

Τα δικά μας παιδιά, των εκπαιδευτικών, μαθαίνουν ΞΕΝΕΣ ΓΛΩΣΣΕΣ στα ΚΕΝΤΡΑ ΞΕΝΩΝ ΓΛΩΣΣΩΝ! Τυχαίο?

Ως κλάδος ούτε εμπιστευόμασταν ούτε εμπιστευόμαστε το ιδιαίτερο μάθημα στην ξένη γλώσσα και αυτό είμαστε σε θέση να το αποδεικνύουμε και να το υποστηρίζουμε έμπρακτα με ένα πολύ απλό τρόπο. Ποιος είναι αυτός;

-Μα φυσικά το ότι επιλέγουμε τα ΚΕΝΤΡΑ ΞΕΝΩΝ ΓΛΩΣΣΩΝ για να μάθουν σωστά τα δικά μας παιδιά την ξένη γλώσσα.
Τα δικά μας παιδιά μαθαίνουν ξένες γλώσσες στα ΚΕΝΤΡΑ ΞΕΝΩΝ ΓΛΩΣΣΩΝ στα οποία οι ίδιοι εργαζόμαστε, όχι στο σπίτι μας.
Τα δικά μας παιδιά μαθαίνουν ξένες γλώσσες στην αίθουσα με τους συμμαθητές τους κι όχι σε κάποιο δωμάτιο του σπιτιού μας.

-Σας βεβαιώνουμε ότι κι εμείς – όπως όλοι οι γονείς – θέλουμε το καλύτερο για τις κόρες μας και τους γιούς μας. Κι αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο τα παιδιά μας μαθαίνουν αγγλικά, γαλλικά, γερμανικά ή ιταλικά σε επίσημα ΚΕΝΤΡΑ ΞΕΝΩΝ ΓΛΩΣΣΩΝ και όχι σε κάποιο ιδιαίτερο.

-Θεωρούμε τα ΚΕΝΤΡΑ ΞΕΝΩΝ ΓΛΩΣΣΩΝ ως την καλύτερη επιλογή για τους μαθητές μας και τα εμπιστευόμαστε ως γονείς για την ξενόγλωσση μόρφωση των δικών μας παιδιών σε ένα αντάξιο για αυτά και τους συμμαθητές τους εκπαιδευτικό περιβάλλον, με αντάξιους και έμπειρους καθηγητές και με τη βοήθεια των πιο σύγχρονων διδακτικών μέσων…

Προφύλαξη από την «Καλοκαιρινή Ολίσθηση»

Προφύλαξη από την «Καλοκαιρινή Ολίσθηση»

Κάτι δυσάρεστο περιμένει τα παιδιά μας κάθε καλοκαίρι. Ονομάζεται «καλοκαιρινή ολίσθηση» (summerslide), και περιγράφει τι ακριβώς συμβαίνει στο νεανικό μυαλό όταν μένει άπραγο για 3 ολόκληρους μήνες.Καθώς λοιπόν πλησιάζουν οι καλοκαιρινοί μήνες, πολλοί γονείς σκέφτονται τις οικογενειακές διακοπές, τα ταξίδια πως να απασχολήσουν τα παιδιά στο σπίτι, τις απότομες αλλαγές στο πρόγραμμα της οικογένειας και πως να τις αντιμετωπίσουν. 

Continue Reading

Γιατί οι γονείς δεν πρέπει να κατηγορούν τον εκπαιδευτικό μπροστά στο παιδί

Ένας πραγματικά πολύ καθοριστικός παράγοντας για την όλη παρουσία και πρόοδο του παιδιού στο σχολείο, ο οποίος δυστυχώς -συχνά- μπαίνει σε δεύτερη μοίρα, είναι η σωστή επικοινωνία γονέων και δασκάλων. Κι αυτό γιατί μέσα από αυτή την τακτική επαφή, ο γονιός μπορεί να έχει μία αμεσότερη εικόνα για την όλη πορεία του παιδιού του στο σχολείο, μαθαίνοντας και πράγματα που πιθανόν το ίδιο να έχει αμελήσει να του αναφέρει ενώ μπορεί να είναι εξαιρετικά σημαντικά αλλά κι ο δάσκαλος αποκτά μία πληρέστερη εικόνα για το συγκεκριμένο μαθητή του.

Continue Reading

Χριστουγεννιάτικη Γιορτή σε Ξυλόκαστρο και Δερβένι-Πρόγραμμα-Φωτογραφίες-Βίντεο

Το Σάββατο 19 Δεκεμβρίου 2015 θα κάνουμε τη γιορτή μας, στο ξενοδοχείο ΑΠΟΛΛΩΝ στο Ξυλόκαστρο, στις 6μμ.

Την επόμενη μέρα, Κυριακή 20 Δεκεμβρίου 2015, στις 6.30μμ, θα πραγματοποιηθεί η γιορτή μας στο Πνευματικό Κέντρο Δερβενίου.

Σάββατο 19, βάλε τα καλά σου, τα χριστουγεννιάτικα σου, έλα στον Απόλλωνα Κ μοιρασου τη χαρά σου.
Στις 6 το απογευμα να ' σαι εκεί, μη χάσεις τη γιορτή! (Ξυλόκαστρο)

Τη Κυριακή στις 20, σειρά παίρνει το ΔΕΡΒΕΝΙ, να χαρεί και να γιορτάσει στις 6.30 το απογευμα στο πνευματικό του κέντρο!

Δευτέρα 21 (ξυλοκαςτρο αλλα και δερβενι) και τριτη 22 (ξυλοκαςτρο) μην ξεχαστείς! Τους βαθμούς έλα να δεις μαζί με τους γονείς!

Του χρόνου θα μαστε πάλι μαζί, στις 8 του νέου έτους, τη Παρασκευή.

Και το Σάββατο στις 16, θα κάνουμε έξτρα μαθηματάκι!

Πρόγραμμα Γιορτής στο Ξυλόκαστρο

Πρόγραμμα Γιορτής στο Δερβένι

Φωτογραφίες και Βίντεο εδώ και εδώ

 

ΑΓΓΛΙΚΑ ΜΕΣΩ SKYPE και ON LINE!

SKYPE PHOTO  burlington logo

Αγγλικά από απόσταση και on line!

Για μαθητές αλλά και ενήλικες!

Σας ενημερώνουμε ότι έχουμε ξεκινήσει μια καινούργια υπηρεσία.
Μαθήματα Αγγλικών μέσω SKYPE αλλά και on line!!!

Continue Reading

FCE-CPE ΜΑΪΟΣ 2015

 CPE:  Αποστόλης Γεωργαντόπουλος  A
   Βικτώρια Ζάρρου  B
   Ιωάννα Καϊτσα  Β
 FCE:  Σταυρούλα Κασσώρη  C
   Κωνσταντίνα Κυριάκου  C

                                                                     

Τα πλεονεκτήματα της διδασκαλίας σε ομάδα ή σε τάξη έναντι της ατομικής διδασκαλίας

Δημήτρης Κ. Μαυροσκούφης
Kαθηγητής Διδακτικής Μεθοδολογίας και Ιστορίας της Εκπαίδευσης
Φιλοσοφική Σχολή Α.Π.Θ.


1. Εισαγωγή: θεμελίωση και εξέλιξη της συνεργατικής μάθησης.
Θεωρείται πλέον

Continue Reading

ΑΓΓΛΙΚΑ ΜΕΣΩ SKYPE
και ON LINE!
 

Βρεiτε μας

Κεντρικό
homeLogoΑδαμοπούλου 10, Ξυλόκαστρο, ΤΚ 20400
homeLogo27430 22135, 694 558 0359
Παράρτημα Δερβενίου
homeLogoΠάροδος Πανταζοπούλου, Δερβένι, ΤΚ 20009
homeLogo27430 31999
Νέο Παράρτημα Ξυλοκάστρου
homeLogoΠατρών 21Δ, Συνοικισμός Ξυλοκάστρου, ΤΚ 20400
homeLogo27430 22134

Πιστοποηση Υπηρεσιων

Το Κέντρο Ξένων Γλωσσών «ΤΟ ΓΛΩΣΣΙΚΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙ» είναι πιστοποιημένο με το Διεθνές Πρότυπο ISO 9001:2008 (Σύστημα Διαχείρισης Ποιότητας - Εφαρμογή Συστήματος Διασφάλισης Υπηρεσιών)